didemmmm1705 Kızlar göbek bölgem ve gögüslerde çok kaşıntım oluyor huy geliyor tüm vücudum kaşınıyor 🥺 32 haftamdayım yaşayan var mı???
Senayl34 didemmmm1705 sürekli nemlendirici krem kullanıyorum kaşidikca kaşınıyor büyüyor genleşiyor genlestikce kaşınıyoruz bitlenmis gibi🤣😅😅
Bushay didemmmm1705 bende de var göbeğim çatladığı için ama göğüs kaşıntım geçti lansinohun göğüs kremini kullanmaya başladım çok iyi geldi tavsiye ederim genellikle emzirirken yara olmasın diyorlar ama önden başlamak rahatlattı
didemmmm1705 Kızlar kontrole gittim sizden dr danışın karaciğer den olup olmadığıyla alakalı test verdi yarın yaptırcam sizde ihmal etmeyin ❤️