Bbeyzannuurr Ciğer geliştirici iğne yaptıran anneler var mı ? Var ise kaç haftalıkken yaptırdınız ve kaçıncı haftada doğum yaptınız? Ve hangi iğne kaç dozla nasıl yapıldı?
_umyasl Bbeyzannuurr 27 haftalık hamileyim. 25 hafta ile uyumlu. Gelişim geriliği var. Bugün ciğer geliştirici iğne yapıldı. Sizde durum nedir ?
havvaana Bbeyzannuurr 28.haftada sancım çıkması sebebiyle yatışım yapıldı o haftada 26 ile uyumluydu gelişimi. 24saat arayla 2 doz yapıldı. İlaçlarla sancım da durunca 1 hafta sonra taburcu oldum. 37+1 de bebek hareketleri az diye acil sezeryana alındım Allaha şükür iyiyiz
Minigim38 Bbeyzannuurr 30 haftalikken 1cm açıklığım vardı 2 doz oldum 38+2 se yarı kendi isteğimle sezaryen oldum. 1 cm açıklığım hiç artmadı bebeğimin gelmeye niyeti yoktu😅😅sanki erkenden gelmek isteyen o değilmiş gibi
Skk Bbeyzannuurr 25 hafta suyum gelmeye başladığı için 1 doz ertesi tekrar 1 doz yapıldı 27 haftada doğum yaptım
havvaana Btlklnc bizimki küçük bir bebek oldu bir hafta giderdik 200-250 gr almış bir hafta sonraki kontrolde hiç gr almamış. Böyle böyle 37+1i zor gördük diyebilirim 2280 doğdu. Ama kilodan korkmayın doğunca daha hızlı kilo alıyorlar 28haftada 700gr erken doğuran akrabam var maşallaah şimdi 8aylık kocaman oldu
Esra_57 havvaana gözünüz aydın rabbim analı babalı büyütsün küvezde kaldı mı acaba. Emme kuvveti solunumu nasıldı
Btlklnc havvaana tesekkür ederm canım insallah bakalımm bide bızım korodnda dolanmıs ıkı kere beklemeyelım dedık doktorumlaa
Hulyakkus Bbeyzannuurr geçen perşembe yaptırdım iki doz şeklinde 24 saat arayla. Suyum az diye yatırdılar doktor her ihtimale karşı yapalım dedi Perşembe suyum çok azdi serum vs ile ertesi gün suyumun yeterli olduğunu söyledi doktorum cumartesi çıktım 35 +4 te yaptı. Doğum yapmadım. Ablamda 32 de kaza geçirdi her ihtimale karşı yapmışlardı 39 da doğum yaptı
AyFa1608 Bbeyzannuurr ben yaptırdım. Rahim ağzından dolayı erken doğum riskim vardı. 29+1 de 2 doz 31+1 de 2 doz daha yapıldı. 33+6 yım şu an doktorum 36-37 de gelir muhtemelen diyor
havvaana Esra_57 amiin Allah razı olsun. Solunum sıkıntısı olmadı ama kan değerleri düşüktü 1 hafta onun için kaldı küvezde. Orda da biberona alıştığı için emmedi. Ama zaman ilerledikçe hafif hafif tek göğsümden almaya başladı şimdi biraz emziriyorum sonra sağıp veriyorum böyle böyle 2aya yaklaştı inşallah ilerledikçe ikisinden de güzelce emer
Esra_57 @“Minigim38”#p26896485ah bende bundan korkuyorum 4 cm açıklıkla 32 +4den beri bekliyorum yarın 36 yım daha ağrım sancım yok bide diyorum gelesi olmaz da sezeyana döneriz 😅
MugeGuness Bbeyzannuurr 35. Haftamda nstde sancım çıkmıştı. Doktorum erken doğum riskine karşı ciğer gelistirici iğne vurmuştu. İğne adını hatırlamıyorum ama 2 doz vurulmuştum. 38+2de doğumum oldu
havvaana Btlklnc yaa 😢Doktorlarla iş birliğinde olmak önemli bebek için. Ne öneriyorlarsa yapın bebiş sağ salim gelsin de ister erken ister geç ister kilolu ister kilosuz. Canı sağolsun yeterli. İnşallah sağ salim alırsınız sizde
Hnurkcmn Ciğer geliştirici iğneyi doktor duruma göre karar verio vurmuyor mu ,kendi istegimiz ile olan bişey değil diye biliyorum değil mi ?