cannkmrc öncelikle emzirmenin meme ucuyla bir ilgisi yok çünkü bebek ucundan değil koyu kahve kısımdan memeyi kavrar aksi takdirde yanlış emzirmeden kaynaklı meme ucu yarası olur. Nedenini anlamadığım bir şekilde bütün hemşireler taze anneyi bu yanlışa sürüklüyor evet uçla emzirmek çok daha kolay ama bebeği daha çok yoran birşey olduğu için genellikle bebek az besleniyor. Benim de doktorum daha bebeğin dokunmadığı mememe yara diyip uç aldırdı ertesi gün gelip hala bırakmadınız mı dedi. Bıraktıramadım ağlamaktan helak oldum sanki dünyanın sonuydu. 2,5 ay emdi sonra kendisi istemedi ve bıraktı ama ara ara hep denedim çıplak memeyi teklif ettim. Ve kesinlikle sonrasında tosuncuk gibi oldu. :)