Annemutlu Kızlarrr hafiften karnım çatlamaya başlamış kullanıpta memnun kaldığınız önleyici bi yöntem var mı☺️
Alya09 Ben badem yağı hindistan cevizi yağı jojoba yağı birde kantaron yağı karıştırıp sürüyorum 29+3 teyim daha çatlak yok inşallah olmaz ama iyi geliyor bence
Annemutlu Alya09 ben daha 16+3 kızımda doğuma giderken hafif göbeğim vardı şimdiden daha 2. Hamileliğim göbiş çıktı ve sağ ve sol tarafta başlamış gözle görülüyor. Teşekkür ederim ☺️
Annemutlu Deletedmom_106 en doğalından 🌿 aşkım teşekkürler de neden soğuk baklava gece gece yapılır mı bu bana şimdi kocamı uyandırmak zorunda kalıcam 🤩😅
Deletedmom_106 Annemutlu ben hep zeytinyağ kullandım . Doğuma çok az kala hafif çatladı o da gect. Kesinlikle tavsiye ederim ama hakiki olandan. Uyandırma yarın tembihle fazla fazla alsın bugünün de acısını çıkarırsın 🤣