25+1 olduk, en başından beri doktorum bırak dedi ama bırakamadım. Mide bulantısı olduğunda da her şeyden tiksindim ama sigaradan tiksinmedim hiç. Evet zararlı her açıdan ama onun streside insanı ayrı geriyor. Bırakmaya çalışıp stresten her akşam eşime sarıp adamla tartışıp durdum. O yüzden abartmadan kendimi tatmin etcek kadar içiyorum. Çok şükür Rabbime bebeğim de bir sorun yok. İnşallah doğuma kadar bırakmayı hedefliyorum en azından emzirme dönemimde içmek istemiyorum.