Mirahazel Bugün detaylı ultrason sonucunda bebeğim gayet iyi çıktı ancak bende 37 olması gereken rahim ağzı 32 çıktı . Doktor ağrın olursa gel dedi. Anlayamadım biraz araştırdım erken doğum riski demekmiş. Çok korkuyorum. Bilgisi olan var mı?
handeyss Mirahazel Rahim boyu kısaldığı için erken doğum olabiliyor. Çok erken haftalarda düşük ölçümler olursa rahme dikiş atılıyor buna serklaj deniliyor. İleriki haftalarda düşük değer ölçülürse bol istirahat ve progestan ilaç veya fitil veriliyor. Sizin kaçıncı haftada olduğunuzu bilmiyorum ama olabildiğince uzanmaya istirahat etmeye çalışın ve alt karnınıza doğru basınç baskı yani doluluk hissederseniz doktorunuza görünün geçmiş olsun