gizem-37 Kızlar 19.haftalığız karnım çok sert ve şiş sizce neden serttir aynı durumu yaşayan var mı acaba🙏🏻💖
gizem-37 Bulbulyuvasi normalde yumuşaktı karnım bi kaç gündür sertleşmeye başladı acaba bebek büyüdükce mi sertleşiyor
Bulbulyuvasi gizem-37 ya şimdi şöyle ben tontiktim göbeğim vardı ayrıca bir de hamile olunca ekstra gaz da sıkışınca sertleşmesi normal bende yaşadım ama geçiyor bir şekilde
gizem-37 Bulbulyuvasi ya çok tatlısınız😂tontik değilim ama göbeğim 19 haftaya göre çok fazla büyüdü acaba ondanda olabilir mi