2prenannesi_ Şehir hastanesinde sezeryan doğum yapan varmı? 36+3 günlük hamileyim aşırı derece bı korku var ilk oğlumu özel hastanede yaptim malum fiyatlar Almış basini gidiyor devlet hastanesi ne kadar iyi bilmiyorum yardım edinnn 🙄🙄😒
EymeninAnnesi__ 2prenannesi_ bende kayserideyim arkadaşım orda doğum yaptı memnun kalmış 2 gece kalıyormussun sezeryanda
EymeninAnnesi__ 2prenannesi_ valla canım o acil girdi doğuma bebek gelişememiş kntrole diye gitti doğuma alındı hemen