Bende 37+5 im pazar günü aşırı Kaşık ağrım vardı hatta sıcak su torbası falan aldım, pazartesi enfeksiyon mu var diye baktırdım ama tek o günlük bir ağrıymış şükür ne dün ne de bugün ağrım olmadı tekrar. Gebelikte ara ara oluyor kasık ağrısı bu da onun gibiydi galiba