Aysima347 Selam kizlar ya bişi sormak istiyorum benim ki 5 haftalık alttan muayne etti kese gözüktü ama bebek gozukmedi böyle bı durum yaşayan varmı sizinki kaçıncı haftada bebeğiniz kese de gözüktü rica etsem yorumlar mısınız 🥰
262223-- Aysima347 daha erken bebeğin gözükmesi için biz 5+2 de keseyi gördük 6+2 de kalp atışını duyduk çocuğu anne adayı 8.9 haftalıkken bile duyabiliyor kalbini 🌸
Aysima347 mervisk hade hayırlısı inşallah ya gözükür benimde haftaya salı gel dedi ama ben biraz daha geç gitmek istiyorum tam gözüksün diye bakalım hayırlısı inşallah 🤲