Uyuz gibi bı rahatsızlık Allah kimseye göstermesin,tam 1 sene olacaktı nerdeyse daha yeni geçti diyebilirim. Tam kurtulduk diyorduk yine tekrar ediyordu kaşnmaktan yara olmuştu eşimin vücudu. Odalari ayrmistij günlük yastk yorgan yüzü değiştirdim yüksek derecede yıkıyorum evdeki esyalar her gün havalandryordum ve sirke çok kullandım ben gebeblikten ötürü sadece metrin krem kullanabildim ama eşim kükürt tedavisi losyonlar vs hepsni de denedi. Ellerinizi suya degdirdikten sonra da sirkeyle kolanya karışımı yapar sıkardm ellerime sabh akşamda metrin kullanırdım öyle geçti Cook şükür ama çok zor acaip zahmetli ve ypratici oldu benim için.. inşallah bı an önce sizin de geçer çok geçmiş olsun