Bskaymazz BerfinYildiz 36+2 yiz bizde. Normal doğum olacağı için heran gelebilir sağlıkla gelsinler inşallah 🌸
Turna44 BerfinYildiz 16+4 bizimki ağustos sonu Eylül başı çokk uzun yolumuz siz bitirmişsiniz sağ salim al canım kucagına🥰
BerfinYildiz Turna44 Amin İnşallah Canım Ama İnanın Çok Çabuk Gecicek Zaman Bende O Şekilde Oldu Hangi arada 37 Olduk Bilmiyorum
BerfinYildiz Minikyavrumm bugün Hastaneye Gittim Kafası Kanala Yerleşmiş Her An Gelebilir Dedi Doktorumuz
AdinsMom BerfinYildiz 31+4 olduk oğluşla sezaryen düşünüyoruz ama günümüzü bilmiyorux uygulamaya göre son 59🫠
Gayeglekru 35.haftadayim hareketleri gerçekten çok azaldı yalancı sancılarım da başlamıştı 4 hafta önce ne yapıyım acile gitsem mi
Minikyavrumm BerfinYildiz bende yarın gitcem bakalım ne dicek keşke benimde hemen gelse artık yürüyemez haldeyim adım atamıyorum çok zorlanıyorum 😔