imrnx Kızlar bulantı hapı prilam varya benim ilk kutu bitmek üzere ikinci kutu yazdırsam fazla mı kullanmış olurum
kucukbebek imrnx Bende post acacaktim acaba sorun mu dogum sonuna kdr kullansam😅 ilk hamileligimde doguma kdr kusmustum. Yurtdisindayim burda hap vermiyolar, prilam aldim 4 kutu,iciyorum 19 haftaligiz
Kelebek1 imrnx bulantılarınız devam ediyorsa kullanın bizde gebeliğin en başından beri kullanıyoruz yaklaşık 4 aydır doğuma kadar kullanan bile varmış
anapanda12 Gebelik sonunda kadar kullanan var ben hala bulandıkça ara ara atıyorum ağzıma rahatlatıyor yazdır ile yarıyorsa
imrnx kucukbebek 😂 evet yurt dışında vermiyorlarmış öyle duymuştum. Ama yorumlara bakılırsa herkes kullanıyor ben tekrar yazdırcam başka çarem yok😂
kucukbebek imrnx Hic sorma kuzum, ilk hamileligim cok zor gecmisti hic ilac vermiyolar. Prilamlan rahatliyo resmen insani
Limeha imrnx gebeliğimin 4. Haftasından 35. Haftasına kadar gunluk 2 tane kullandım 35. Haftada doğum yaptığım gun bıraktım😁 doktorum bı zararı olmadığını söyledi bulantılarım ve kusmalarım hıc gecmemişti benim mecbur kullandım
gulsendlms 38 haftalık olduk hala kullanıyorum günde 3 tane içiyorum. Bırakmayı denedikce sürekli istifra ediyorum
annekuzusu_ imrnx hayır 7 aylık olduk ve hamileligimin başından kullaniyorum hayla da devam ediyorum kaç kutu bitirmisimdir hiç bir zararı yok zararı olan şeyi neden versin doktorlar hiç öyle düşündünmu yazdır al yani bişe olmaz korkma onsuz midemiz berbat