Fahriye1937 Merhaba 37+0 oldum vajinamda bi baskı hissediyorum, bu haftada yaşanılan normal bir şey mi yoksa doğum yakın mı sizce? Erken doğurmak istemiyorum açıkcası :(
Zey1411 Fahriye1937 bende suan 36+5 im arada oluyor ama oda başağı diye sanırım suan için yaşadığımız durum normal bence sizin bebegınızın pozisyonu nedir
123hh Fahriye1937 37+4 ara ara bıçak batması gibi oluyor ama hiç açıklık yok doğum sancısı değil sanırım