Ozge111 canım merhaba benim 7+5 iken göremedik 1 hafta sonra gel göremezsek
Ozge111 canım selam benim de adete göre 7+5 idi dün gittiğimde cumartesi gel kalp oluşmazsa kürtaj dedi özel bir de burası bende değiştirdim başka doktora sıra aldım hiç günü şu kadar falan demedi bende bilmiyorum ama önceden başka doktor 1 hafta geri demişti yani daha beklemeliyim değil mi, sizde bekleyin Allahtsn ümit kesilmez 🙏🏻