Ya bende etlik şehire gidiyordum ilk gebeliğim ve doğum korkum var Şubat ayında dayımın eşi BİLKENT şehirde doğum yaptı ve çok memnunum oraya git bebek gibi ilgilendiler dedi oraya gidiyorum ama uzak malesef etlik şehirde doğum yapan varsa yazabilir mi