Adyokisimsiz Mervekara5 normal bence yarım kundak yapmayı deneyin çok rahat eder bebeğiniz yoksa el kol hareketlerinden uykusu da kalmaz ☺️
1Gunes Mervekara5 benidme 25 günlük bebeğim o şekilde şimdi yarim kundak yaptım bilmiyorum nasıl yaptım ama uyudu ise yaradı sanırım
anapanda12 Mervekara5 bilen biri varsa sürekli Ayetel Kürsi Felak nas okuyun konuyla alakasız gelebilir ama kuran sesi açıp da dinleyebilirsiniz iyi gelecektir
DefneErva Mervekara5 Yarım kundak yapın, rahat eder bebeğiniz.. İlk aylarda ellerini kollarını bilinçli kullanamadıkları için hareket edince korkuyorlar..