YagmurAnnesi Lavin21 doğum sonrası yara olursa kakao yağı çok işe yarıyor canım. Ama doğum öncesi için soruyorsan ben kullanmadım 🤭🙈 bilen birileri çıkar illaki☺️
haticey4 Lavin21 bende lanolin kullanıyorum yalnız kokusu biraz ağır. 34.haftadan itibaren kullanmaya başladım
beyzacmvrc Lavin21 ebebegin baby me organik göğüs ucu kremini almayı planlıyorum ben birde ayva çekirdeği jeli yapıp koycm