anapanda12 Adygesss Ahmet Selim koydum 2.oğluma ilk bebeğimin adı Ubeydullahtı Allah’ın küçük kulu demek ve Talha bin Ubeydullah un adı olduğu için ömrü kısa oldu maalesef ama bi erkek daha olsaydı yavuz selim , Mehmet, Umeyre, yiğit Hamza , tercih ederdim sanırım
anapanda12 Adygesss yok Ubeydullah tan dolayı Allah’ın küçük kulu demek ya o da küçük gitti Rabbine 🦋 Talha bin Ubeydullah bi sahabenin adı çok sevilen çok cefa çekmiş bir şahsiyet onun adını vermek istedik ömrü yokmuş adıda öyle denk geldi demek istedim❤️🩹