Emelllbagsen hamileliğin başından beri yaşıyorum özellikle karnımın yan tarafları geceleri uyutmuyor şuan yazarken bile tek elle yazıyorum diğer elimle kaşımıyorum☺️ cildiyeye gittim alerji dedi bi krem verdi kortizonlu bi iki defa kullandım hiçbi fayda etmedi kortizonlu olduğu içinde kullanmak istemedim şuan 16+4 haftadım geçmicek galiba bu kaşıntı