Kelebek1 Merhaba sevgili anneler ☺️ doktor bebeğimizin cinsiyetini kız demişti ancak bu kontrolde erkek olduğunu söyledi. Ağustos gibi doğacak inşaallah yaz bebeği olacağı için nasıl hastane çıkışı almam gerekir tecrübeli annelerden fikir bekliyorum ☺️
tubimom Kelebek1 benimkide sizinle aynı tarihte doğa ak ilk kızımdan olan tecrübeme söylüyorum ben hastane çıkışı almicam beşli set alicam ince kundak ve alt üst içlik onkadar para vermeye gerek yok diye düşünüyorum aynı şey çünkü
Laleozkan_09 Kelebek1 hastane çıkışları yerine altlı üstlü ince takımlardan alın bence. Hastane çıkışlarını çok giymiyorlar hemen büyüyorlar zaten❤️
saitkereminannesi02 Kelebek1 Temmuz ilk haftası gibi doğacak nasip olursa müslin bezden olanlardan 1 takım ve oğlumun hastane çıkışını kardeşine de giydiririm zaten yaz bebekleri zibinla gezermis.
Mavisim099 tubimom ince kundak nasıl birsey olmasi gerekiyor bende 5li alacaktım ama penye battaniye uyduramadim😔
Kucukcicek61 Yenidogana yine de uzun kollu giydirilir ince tek kat, zamanla kısayola geçersiniz çok uzun kollu kalın takimlar almayın ama ağustos sonu ise şayet sıcak havalar yavaştan biteceği için lazım olabilir
Kelebek1 Kucukcicek61 herkeste ağustosun sıcak geçtiğini tek zıbın giydirebilecğimi söylüyor kafam karışıyor cidden ☺️
Kelebek1 symag inşaallah sorun yaşamazsınız gerçi artık imkanlar çok ihtiyaç olsa hemen herşey alınır
tubimom Mavisim099 ebebekte yarım kundaklar var sorarsanız gösterirler benim ilk doğumumda en çok pişman olduğum şeydir kundak yapmamak . Muslin battaniye alın mesela kızsa düz pembe veya düz mavi alın yada beyaz alın herseyle gider benim battaniyeler hep farklıydı kızımda hastane çıkışı almadım ona o kadar para verene kadar o setlerden farklı farklı aldım
hvvyldz Yazın doğan yeğenime doktor ilk bir ay kısa kollu giydirme uzun kollu giydir demişti çok güzel müslin takımlar ve tulumlar var onlardan da alabilirsin sonrası icin
tubimom hvvyldz bende onlara bakicam inşallah 0-3 ay arası çokta bişey almaya gerek yok sanki suban kış alışverişi yapmak daha mantıklı geliyor bana sezon sonundan
Kelebek1 hvvyldz eklem yerlerinde pişik oluyormuş o yüzden herkes kısa kol giydireceksin uzun alma diyorlar
tubimom Mavisim099 biz zaten pek yaz yaşamıcaz uzun kollu içlik alsanız bı kaç tane uzun kollu zıbın gerisini daha büyük alın derim ❤️
Kelebek1 tubimom ben kıyafetin büyük olmasını sevmiyorum ilk zamanlar sık kıyafet değişiyormuş sanırım yine de yeterli gelmedi söylediğiniz
Mavisim099 tubimom ben 1 yaş bile aldım hala küçük geliyor gözüme zirveye ulaştım simdiden doğmamış çocuğa 1 yaş kıyafeti 😄😄
tubimom Kelebek1 hastane çıkışı fiyatlarına bakıyorum gerek yok o ne öyle ya farklı farklı beşli almak daha mantıklı ihtiyacı kadar kızımdan kalma içlik flnda var yaz olunca isilik olabiliyor kızımdan biliyorum o da Haziran’da doğmuştu
Ipek_2017 Müslin takımlardan alabilirsiniz. İlk günler uzun giydirilir ama sonrasında artık kısa kollu ile geçer . Bende Haziran’da doğuracağım. Uzun kollu zıbınlar aldım 3 5 tane gerisi kısa kollu zıbınlar felan.
Aslaninannesi01 Kelebek1 yaşadığınız yere göre değişir ben Osmaniye’de yaşıyorum oğlum 11 Ağustos doğumlu 5 li takımlar almstm hastanedeyken onu giydirdik penye battaniye kullandık ama odada biraz üzerini açmıştık eve geldikten sonra banyo yaptrdik yine uzun kollu giydi ama birkaç saat sonra emzirrken terledi sonra tek kolsuz zıbınla durdu banyo sonraları ve klimadaykn uzun kollu giydirdik onun dışında tek bir zıbın yeterliydi