dilekkaratas1 Ovülasyon teşyi tapıyorum iki gündür sizce beklemeli miyim daha vakti gelmiş midir yardımcı olabilir misiniz 
Yarennasal dilekkaratas1 benim de sizden daha silik suan da sanırım beklemeniz gerekiyor T çizgisinin C çizgisinden daha koyu ya da aynı koyulukta olunca çatlama oluyormuş