Aslında ilk doğumsa en azından 39 u görmeliyiz diye düşünüyorum benim ilki sezeryandı 40+4 te oldu oda bebek kanala girmediği için mecbur oldu ikinciye şuan doktor direk 38 hafta başı dedi tabi daha iyi bilirler ama çok kafam karıştı bir kaç kişiden sancı gelmeden sezeryana aldım sütüm bu yüzden az geldi geç geldi diyende var sezer yandan sonra hemen süt geleni de anlıyacağın kafa allak bullak benimde ikinci olmasına rağmen. Sağlıkla kucağına al inşallah canım