Bugün kontrolüm vardı. 26+6 haftalığız. Plesantanın aşağıda olduğunu ama bebeğin sağlığının gayet iyi olduğunu ve rahim uzunluğunun iyi durumda olduğunu söyledi. Bebeğim haftasına göre önden gidiyor. Ama doktor bu şekilde devam ederse normal doğumda ciddi kanamalara yol açabileceğini bu nedenle 37 de ya da 38 de planlı sezaryen yaparız dedi. Düzelme durumunda bebeğin kilosuda uygun olursa normale bakarız dedi. Sağlıcakla doğsun bebeğim doğum şekli önemli değil ama korkuyorum ya bir şey olursa diye. Doktor durduk yere bir kanama olmaz korkma bol bol dinlen dedi elimde değil. Bu durumu yaşayanlarınız var mı?