Kubrrao 1 hafta oldu hala ilk gün ki gibiyim. Ateşim olmadığı sürece doktorum antibiyotik kullanmama izin vermedi. Denemediğim bitki çayları, zencefil kalmadı. Bir türlü geçmiyor. Cidden daha önce hiç bu şekilde ağır bir solunum sıkıntısı yaşadığımı hatırlamıyorum.