Aysenur426868 Sezaryan da uygunmu depend ? giyinmesi külot şeklinde degilmi onun bilgisi olanlar yazabilirmi🌸
Mervegedik22- Aysenur426868 ilk dogumumda çok işime yaramıştı sezeryan sonrası dikisede bı zararı yok yüksek bel zaten şuan yine doğum için canpedin külot pedini aldım bulunduğum yerde bulamayınca oda aynı depend gibi külot şeklinde yüksek bel kesinlikle tavsiye ederim normal ped çok işe yaramiyo kanama çok olursa
Mervebozo Aysenur426868 ben sezeryan oldum ve hiiiç kullanmadım keşke almasaydım. Özelde doğum yapacaksanız hasta bezi veriyorlar zaten. Depend e gerek kalmıyor
Yenibirannee Aysenur426868 bana hastanede hasta bezi kullanildi geri kalan hep gece pedi kullandim uzunlardan bi sıkıntı yaşamadım hic..
yesillimonn Aysenur426868 Ben almıştım giydigimde doktorum kontrole geldi bunu çıkar normal ped kullan pamuklu yüksek bel külod giy terletir bu ameliyat yerini nemli tutar enfeksiyon olur dedi gerçekten de terletiyor normal uzun ped ve yüksek bel külod daha rahat
Aysenur426868 Selinoloji anladım kizlar yattigimiz yerden yardım alarak giyincez o zaman anlaşıldı ameliyatlı zor işte eğilmek kalkmak giyinmesi o yüzden merak ettim çok sağolun🌸
Aysenur426868 Mervegedik22- tamamdır canım inşallah bende alayım hemen haftaya doğum var bı o eksik çantamda 🌸
Yenibirannee Aysenur426868 bende devlet hastanesinde yattim ve asiri memnun kaldim ilk defa gitmeme rağmen. Umarim sizinde cok guzel gecer sağlıkla alirsiniz kucağıniza . Hatta hem devlet hem ozelde kontrol olmayi düşünüyorum
Aysenur426868 Yenibirannee insallah çok teşekkür ederim canım cümlenin evladı ile sağlıkla alalım insalalh❤️
Zeyzey055 Aysenur426868 hiç tavsiye etmiyorum sezeryan dan zaten yuruyemiyorsun ki bacağını ayırıp da giyersin bende aldım ama fuzuliydi tamamen bu sefer ped goturucem zaten öyle çok bi kanama olmamisti
Esayser Aysenur426868 Boşuna aldığım şeylerden biri gece pedi yeterli oluyor bitane kullandım darlandım valla terletiyor
Zeyzey055 Aysenur426868 bana da şart dediler gerçekten hiç kullanamadım bosu boşuna para verdim ve pedde goturmedigim için (1 hafta kaldım erken gebelikten dolayi) ilk günler çok sıkıntı çektim kesip kullandım eziyettir resmen
Tulay617_ ben yeni doğum yaptım sezeryan.. kanamam çok ve dikişlerden dolayı oturduğum yerden kalkarken totomu süre süre kalkıyorum depend büyük rahatlık. ped hayatta tutmazdı o kadar kanamayı. koltuklar yataklar her yer mahvolurdu bence.