Merveaslann Kızlar bugün kontrole gittim açılmam yok ama şekerden dolayı perşembe günü doğumu suni sancı ile başlatacağız dediler hiç açılma olmadan suni sancı ile doğum yapanınız var mı aranızda
Hediye_00 Merveaslann suni sanciyi verdikten sonra acilman olur zaten canim ama o zamana kadar yürü bol bol hurma ye bide hastaneye gitmeden sabah imkanın varsa bide elinde varsa eğer Meryem Ana otunu yap iç öyle gitmeni tavsiye ederim ben çok faydasını gördüm Meryem Ana otunun
MyLittleMiraclee Hediye_00 Meryem Ana otunu sancı falan gelmeden içsek işe yararmı, yani doğumu başlatırmı acaba?😕
Merveaslann Efebsk doğuma girmeden önce suya koyuyorsun, felak nas ve Meryem suresini okuyorsun bitki açılıyormuş sonrasında içiyormuşsun yani ben öyle okudum
Merveaslann Asiiilmom doğuma girmeden önce suya koyuyorsun, felak nas ve Meryem suresini okuyorsun bitki açılıyormuş sonrasında içiyormuşsun yani ben öyle okudum doğumu kolaylaştırıyormuş
MyLittleMiraclee Hediye_00 Teşekkürler canım iki gündür nişanım geldi ağrılarım var ama düzenli değil, açılmam geçen hafta bir santimde şimdi tekrar muayene olucam, bu arada 40+2yiz