Elitopatra25 Kızlar karnimda alt tarafta çok az bı şekilde kıpırdama karıncalanma gibi birşey hissediyorum 8+4üm sizde hissediyormusunuzzzz çok mutlu oldum ona dair birşey hissedincee🤗
Denizahsen Elitopatra25 o haftalarda bebeğin hareketi değildir sizin bağırsak hareketlerinizdir daha küçücük 🥰☺️
Ozgeguney Elitopatra25 moralini bozmak için değil ama yanlış düşünme diye söylüyorum bebeği hissetmen pek mümkün değil.daha çok minik.
Zln2152 Elitopatra25 o haftalarda hissetmeniz imkansız muhtemelen bağırsak hareketleridir Genelde 19. Haftalarda net hissediliyor bebek hareketleri
Canimucizem Elitopatra25 bende öyle sanmıştım ama doktorum bana damar olduğunu söylemişti 😂 malesef canım çok çok küçükler bağırsak veya damar atması oluyor mümkün değil hissetmek 🤍
Elitopatra25 Denizahsen bı hmsireden öğrenmiştim sanki onunla alakalı birseydir demişti ki zaten rahimin üstünde hissettim rahim üstünde bağırsak mi oluyo canım 😂
Elitopatra25 Ozgeguney yok niye morelim bozulsun elbet birgün onuda hissederim ama yerleşmeye alakalı karıncalanma hissi oluyormuş diye öğrendim aynı durumu yaşayan varmı diye sormak istedim
Elitopatra25 Zln2152 işte bildiginiz zaten tekme hissetmedim sadece karıncalanma hissettim gibi hiç böyle birşey hissetmezdim birde hemen rahimin hemen üstünde bağırsak mi var😀
Elitopatra25 Canimucizem demi bende çok sevinmiştim demekki damar atmış neyse birgün onuda hissederim inşallah 🤗
Zln2152 Elitopatra25 rahmin üstünde bağırsak yok ama ya damar atmasıdır ya da bağırsak hareketleri :) çünkü bebeğin hareketlerini hissetmene için daha çok var annesi
funnymummy Elitopatra25 heyecanınızı anlıyorum ama daha nohut tanesi kadar hissetmeniz mümkün değil en erken 17’li haftalarda hissedersiniz
Laleozkan_09 Elitopatra25 bebek değildir kuzum o daha çok minik 15. Haftadan sonra hissedebilirsin anca
Elitopatra25 Laleozkan_09 demi hep öyle diyolar bende bı an odur diye çok sevindim tam rahim üstünde karıncalanma oldu bende miniğim sandım :-|
Seymaben Elitopatra25 ay heyecanin cok sirin ama askim daha cok kucuk hissetmen imkansiz bagirsak hareketlerindir onlar 💕
Elitopatra25 Seymaben demiii hep öyle diyolar birgün onun mutluluğunu da paylaşırım inşallah hissettim diyeee inşallah 🤗
Elitopatra25 hasretlik he öylede mi olabilir kalp atışını 7+1de duymuştum ama hiç böyle birşey hisstemiyodum tüm yaşamım biyunca bende direk bebişime bagladim
hasretlik Elitopatra25 hangi haftada başlıyordu hatırlamıyorum ama ritmik böyle pıt pıt gibi hissediliyor. Daha sonra hareketlerini hissetmeye başlıyorsun.