Selinoloji Yenidoğan bebeğinde doğum lekesi olup da sonradan geçen var mı? Benim bebeğimin 2 göz kapağında ve alnında kırmızılıklar var geçer mi ileride acaba
Yenibirannee Selinoloji ablamin oglunda ensesinde vardi kırmızı gul şeklinde 1 yasindan sonra kendi kendine kayboldu 🥰
ardaada Selinoloji benim bebeğim de 2 aylık. Sol göz kapağında kırmızı leke var. Günden güne azaldı ama hala geçmedi Bir yakınımın bebeğinde geçmesi 5-6 ayı bulmuştu
uzumlukekimmm Selinoloji benim bebeğim de 26 günlük doğduğunda göz kapağında kırmızılık vardı. Doktorumuz büyüdükçe kaybolacağını söylemişti ilk doğduğuna göre azaldı. Sizinde azalır ☺️
Basak37 benim doğduğum zaman vücudumda leke olmayan tek bir yer bile yokmuş çok korkmuş bizimkiler hatta öyle kalıcam diye kırmızı kırmızı lekeler.çok şükür bi tek sırtımda kaldı o kadar.O da küçük bir şey
Bernnnaaaa Selinoloji bebeğimin gözünün iç kısmında var 4 aylık olacak geçmedi açıkçası geçsin istemiyorum çok farklı güzel duruyor seviyorum ben doğum lekelerini
Dolphin16 Selinoloji benim oğlumun alnında vardı kırmızılık büyüdükçe geçti. Sırtında kahverengi leke var onunda rengi açıldı