Hilgl ben 38 haftamdayım 2 gundur kullanıyorum bana da geldi tek memeden hatta ilk kullanımda Bı damla dıgerınde 3 4 damla geldi bugün takmadım gögus uclarımda bı sıkıntıda yok ne acıma ne yanma ne catlama cok şükür yıne de kullanayım dedim oyle tavsiye ediliyor ama artık 2 gunde filan yarım saat takmayı dusunuyorum