18-z 19. Haftada hissetmeye başladım ama minicik pıt pıt o kadar. O da sadece yüzüstü uzanınca. Hatta bebek mi emin olamıyordum. Sonra sırt üstü uzanınca da aynılarını hissetmeye başladım. Şimdi 23. Haftadayım her hafta aynı hareketler güçlenerek devam ediyor. Artık bazen ayaktayken bile hissediyorum. İlk zamanlar sadece uzanınca hissediliyordu