merhaba kizlarr. dun tam 38+0da randevum vardi malum son haftalar her hafta gidiyorum once nstye girdim sanci hic yok cift sayilari bile gormedi o derece😂.sonra ultrasona girdim ve kizim hâlâ makat gelis 22. haftadan beri hatta ayni pozisyonda ben hep döner diye dusunuyodum acikcasi baya da kendimi normal doguma hazirlamistim, asla bu arada sezeryani kotulemiyorum benim icin ikiside dogum sekli ama herkesin kendini hazirladigi bir dogum sekli vardir sonucta🤷♀️sonra doktor artik donmesinin cok zor oldugunu soyledi kan vermemi istedi carsamba yine gelmemi istedi sanirim ya yatis yapicak ya da gun vericek. simdi asil beni uzen kisma geleyim maalesef kizimin karin cevresi tam 10 gün geri kalmis ve o kadar uzuldum ki, kilosu çok fazla değil ama iyi 3kg. sizce daha dönmesi için beklemek istediğimi söylemeli miyim yoksa yatiş verirse yatmalı mıyım? ve geride bu kadar kaldığı için küveze girer mi tecrübelerinizi paylaşır mısınız. buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim💛