ella97 selam kızlar, sizde sivilcelenme oldu mu hormonlardan dolayı? çene ve bıyık kısmım sivilcelenmeye başladı bunlar geçecek mi sivilce ilacı sürmem sorun yaratır mı?
Poncikbirannis ella97 Canım bence sürme. İlla da surecegim dersen içeriğini iyice bir araştır. Bende de var ama çabuk geciyor. Aynı adet dönemi sivilcesi gibi oldular
minigim1669 ella97 6. Haftamda başladı hala devam ediyor. Cildiyeye gittim kesinlikle krem dahi süremiyoruz canım. Temizleme jeli kullanabilirsin dedi doktor. Kullandığım halde işe yaramıyor 🥲
9ay10gun ella97 benim lohusalıkta yüzümde resmen boş yer kalmamıştı ozamanda doktor emziriyorsan ilaç veremem demişti hamileliktete aynıdır bence sürme birşey dikkat et cnm
Poncikbirannis ella97 cilt tipine göre değişir tabi. Benim normalde de çıktığında bir iki güne sönerdi. Yine öyle oluyor. Bence boşa uğrasma. Ben tahminen sık sık çıkar sivilce diye düşünüyorum