Dün beta verdim 565 çıktı önceki gün 279 çıktı korkuyorum açıkçası bi sıkıntı çıkıcak diye geçen ay kimyasal gebelik geçirdim doktora gitsem kese bebek görünür mü sizce meme hassasiyetim de yok yorgunluk ve ara ara bulantı var sadece o kadar .bilgi verin kızlar sizce durumlar ne ?