@"Ferdane23″ilk tüp bebek te pozitif olan bebeğimi progesteron ilaç değişilikliği doz azlığı nedeniyle kanama (şiddetli kaskı ağrısı nedeniyle ) kaybettim . Çok dikkat edin kanama olursa fitil progsteron olur iğne olur onu hemen arttırın zararı olmaz korkmayın ben artırmadım ve kaybettim . Dualarımız sizinle inşallah kucağınızda hayırla görürüsünüz bebeğinizi