AsyaveAnnesiii Naciyeylmz ben tv ünitemi sattım ama bi para kesilmedi direk ibanıma yolladı alan kişi
AsyaveAnnesiii Naciyeylmz kargo olarak vermedim alıcı kendi gelip aldı aracıyla tv ünitesi büyük parça olduğu için kargolayamadım ben