Aksoyirm_27 Bebeğim 6+1 haftalık ve kese yanında su birikmiş progestan yazdı doktorum. Kullanıp da doğumu sıkıntısız geçen oldu mu
Selen-erhanduran Aksoyirm_27 ben kullandım çok şükür hatta doktorum 5.ayda keselim dedi ben psikolojik olarak progestanı bırakınca bir sorun olur diye bırakmak istemedim hiç korkma bebeğin daha sağlam tutunmasına yarıyor çok büyük hemde