anneoluyorum101 Hilalgunes Ya benim öyle yeteneğim yokta birisi burda fasulye gibiyse erkek yuvarlak da kız demişti benimki de 9 haftalıktı o zaman böyleydi kesesi erkek demişti diğerleri kız dedi erkekmiş şans eseri mi doğru mu bilmiyorum buda fasulye gibi😇
cokkasmabeabi anneoluyorum101 yuvarlağa daha çok benziyor sanki fasulye şekli olunca oyuk daha belirgin oluyor çünkü
anneoluyorum101 cokkasmabeabi Olabilir valla anlamadığım için düz yorum yaptım bende küçükkenn ki keseni atayım hanımefendi karşılaştırsn