Hayalvemasal00 Esra12 31tl 3 günlük diye okudum😁 daha donmemis demek canim doguma kadar doner yer degistirir
Cananscs Esra12 benimde tersti 30 da gittiğimde cuma günü tekrar gidcem dönmezse pek uzulecegimi sanmıyorum aslında
Nazlicinar Esra12 bizde 29 haftaya girdik günde 30 kere dönüyor daha geçen gün gittik dönmüş dedi akşam sancı oldu gittim tekrar dönmüş yukarıya çıkmış dedi.
eymenimoglusum Esra12 valla oyle soyledi banada erken gibi geldi ama hatta normal dogum planliyalim korkma falan dedi😁
Hayalvemasal00 Esra12 doner doner korkma. Insan kendini rahat biraktimi hersey normal gidiyor. Ama dunusup kafasina tikistirinca korktuğu başına geliyor oyle yapma yani canim :)
Ebruuuu64164 Esra12 29+6 benimde tersti anladığım kadarıyla hala da ters :( bende bir an öne normal Doğum pozisyonuna girsin istiyorum ...🙏🙏
Nazlicinar Esra12 aynen öyle hareketli bebekler daha çok sancı yapıyor özellikle kasıklarda çıkacak gibi sanki canım
mervemymerve Esra12 bende bugun dr gittim 31+3 deyim başı aşagı dogru duruo dedi ama doğuma kdr oyle kalırmı onunla ılgılı bısey soylemedı