Dün kanamam olunca acile gittim acildeki doktor daha 10 haftalık olduğum halde cinsiyeti belli dedi söylemem dedi bende kesin erkek bu kadar erken belliyse dedim neden bu kadar erkek diye direniyorsun dedi ilk kızım var şimdiki de bu kadar erken belli olunca yoo kız dedi 10 haftalık kız belli olur mu bana niyeyse yine erkek geliyor