Merveilgaz Nisn23 evet anliyorum benimde bir kizim var 2 cocuk yeter bir erkekte olsun dedim ama kiz cikti
Nisn23 Firdevs_11 ben cinsiyetten pek anlamiyorum ama sanki bacak arasında bir ayrıntı var gibi.🌺 bu sebepten erkeğe benzettim ama dedigim gibi cinsiyetten anlamıyorum. Bende sadece gördüklerim kadarıyla bir yorum yaptim.
Nisn23 Firdevs_11 rica ederim forum da bazı arkadaşların cinsiyet tahmini gayet iyi belki denk gelirse onlar da bakar.
Slakiprtci Nisn23 inşallah erken öğrenirsin ben 17 de öğrendim 21 de detaylı ultrason da kesinleşti beklemek çok zordu ya 😂
Nisn23 Slakiprtci bugün öğrendim tam 13 de😄 ama acaba değişir mi diye düşünüyorum şuan😄kararsiz kaldim bi an
Nisn23 Slakiprtci dimi bende tip olarak çok benzettim erkeğe 🤣 kızıma hamileyken o minnoşdu ultrason fotolarinda😁 rahatlığından belli bunun erkek olduğu 🤣 teşekkür ederim yanıtınız içinde🌺
Slakiprtci Nisn23 rıca ederim canım evet erkekler çok rahat oluyor bide ultrason da büyük duruyor kızlar biraz daha kıyılı kıpılı gibi 😂
[silindi] Nisn23 canım ben 11. Haftadayım doktor 12.haftadasın dedi cinsiyetini de %80 söyledi biraz ilgili bir doktorsa görebilir belki bebişe de rüşvet ver 😀gitmeden önce çikolata ye inş hareketli olur
Nisn23 [silindi] çok teşekkürler tam 13.haftada bugün öğrendim. Ayy evet cikolata yemek aklımdaydı ama unutmuşum aceleden😁doktora girdigimizde uyuyordu minik beyfendi😁
Mine9166 Nisn23 bize 11 de %90 erkek dedi 13 te çıkıntı yok dedi. 2 haftada değişiyor bizim cinsiyet:) 15 te tekrar gidicem bakalim o zaman ne olcak :)
Mine9166 Nisn23 :) bizde şaşırdık %90 diyince kıyafet bile aldım:) şimdi çıkıntı yok küçük olunca yanılıyor doktor detaylıda netleşir sanirim