Hanimlar 21 haftalik olduk. Ben bebegimizi 15 . Haftadan beri hep kasikta hissediyorum kafa kismi sanirim sag gogus altinda ama kipirtisiini hareketlerini hep kasiktan hissediyorum kacinci haftada yukqri cikicak uzun zaman oldu hatirlamiyorum ilk hamileligi.