xbebegimx Peri2 ben de tam 6+6yım ozellikle sabahlari oluyor adet sancisi ama ayaklarini usutmemeye dikkat et canim ne zamanki corapsiz gezsem 2 kati sanci oluyo🙂
YLD_95 Peri2 benimde hiç bulantım olmadı canım. Üşütmeyin kendinizi koruyun. Benimde hep oldu kasık ağrım çok korkuyordum ama doktorum normal olduğunu söylüyordu kanama olmadığı sürece 🌺 enfeksiyon vs içinde arada idrar tahlili veriyorum o da kasık ağrısı yapabiliyor bilginiz olsun 🌺
Nurella86 İki durum da çok normal 12 haftaya kadar adet sancısı gibi ağrılar oluyor korkmayın kanamanız olursa hekiminize danışın mide bulantısı da her hamilede olmuyor bende iki hamileliğimde de olmadı sağlıkla kucağınıza almanız dileği ile💕