Minigimgeliyor Ben de mart ortası gibi doğum yapacağım Allah nasib ederse:) çok heyecanlıyım ve malesef bi sorum olmasa da endişeliyim😔 zaman çok zor geçiyor bir an önce mart gelsin istiyorum. Ara ara kasıklarda iğne batmaları oluyor hala. Bebeğim büyüyor sanırım ondan. Onun dışında 6 kilo almışım doktorum çok kızdı😄
Calyipso Nida39 hareketlerini hissettiğim günden beri,hemen doğsun istiyorum 😍 bugünde gittim gördüm detaylı ultrasonda inşallah şubat sonu mart başı gibi alacakmışım kucağıma 😍😍
Minigimgeliyor Gul12 evet çok yakınız inşallah zaman çabuk geçer ve sağlıkla kucağımıza alırız😊 19 mart benim de
Meddythemama Calyipso 23 haftadayız 6 7 kilo. İştahım çok arttı bu ay binotyrmaya bintüm ekmek gömüyorum 😭
Gonul35 Mev ben cok hissediyorum sag tarafimda oluyor evi supuruyim sileyim 2 gun yuruyemiyom kalkamiom ble agridan yuruyus ypayim dedim yari yoldan dondum agridan
Mev Gonul35 bende sert zemine oturursam daha fazla oluyor. Ayakta kalınca da oluyor. Bunu yaşayan çok kişi varmış normal demek ki
Shryrydn Nida39 bana dogum hala uzakmış gibi geliyo. Eşim hep hep soruyo bende 4 ay kaldı diyince o 4 ay uzakmış gibi geliyo.
eMineHrn3807 Nida39 heycanla bekliyoruz Tatlı oğluşumuzu çok değişik bir duygu günden güne büyüyoruz 21+4 haftalığız
martannesi03 Güzel Mart anneleri mrb 🙄 bizdede 16 Mart gözüküyor doğum fakat kilo bizdede sıkıntı yaa 😔 baya kafaya takıyorum hamileliğimden zevk alamamaya başladım daha fazla kilo almadan doğsun falan diorum bazen kendi kendime 😒😒😒 endişe korku hepsi de biarada bende duygular aşırı karışık yani 😕
yulibakal Benimde epey belimde ağrı oluyor bazendbu yemekten sonra çok sismiş gibi hissediyorum karnım sertleşiyor korkuyorum size de oluyor mu benim henüz 20 haftalık hareket etsin diye bekliyorum sürekli :) hareket edince iyidir diye rahatlıyorum