arirangg Betult94 Eczacının önerisiyle Mustela yağ aldım. Şimdilik memnunum. 17. Haftada kullanmaya başladım
hunilimom Betult94 ben bebe yağı kullandım hiç çatlamadim ama ilk kızımda bordürü yağ kullandım çatladım onda çok kilo almıştım ona bagliyorim birazda
Yakutbebek Betult94 lierac ,kakao yağı ve bebe yağı. Çatlamaktan çok korkuyorum inşallah çatlama olmaz.
123esr_ Betult94 eczanede bio-oil bakım yağı sordum 350 dedi gratisten baktım 230 küsüre vardı %50 indirim olduğu için gratisten aldım çatlak için yazıyordu üzerinde kokusu hoşuma gitti umarım işe yarar
Selen-erhanduran Betult94 mustela yağı ve kremini aldım iyi diye duydum hep 6 aylığım şuan banada iyi geldi gibi ama daha erken tabi ilerleyen zamanlarda daha belli olur yağını akşam sabah kremini kullanıyorum