Betus16 Cemrenil 15+4 üz bizde. Aşırı yoruyor kalp çarpıntısı. Ve oturduğum yerde nefes nefese kalıyorum 🥲
Poncikbirannis Badenbamqmq ay o sıcak basması hormonlardan ötürü mü sanki menapoza girmişim gibi ter basıyor 😂
Behiye35 38.haftadan bildiriyorum çarpıntılar daha da çoğalacak 🙈 hatta kalbimin oraya bi tekme atıyor zannedersin kalbim ağsımdan çıkıcak 😁