İyi akşamlar kızlar. Bugün detaylı ultrasona girmiştim. Bebeğin Göbek kordonunun plasentaya tam ortadan bağlanmadığını söyledi doktor. Velamentöz insersiyon diye bi ibare yazdı. Daha önce böyle bi durum başına gelen var mı ? Riskli olmadığını söyledi ama kafama takıldı yardımcı olur musunuz