AysenurKck İyi akşamlar hanımlar nasılsınız iyisiniz inşallah 8 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu çıktı yarın gidecem hastaneye düşüğe sebep oluyormuş enfeksiyon o yüzden çok korktum progestan kullanıyorum zaten aranızda geçiren oldu mu ne önerirsiniz?
birannis_ AysenurKck bendede aynı durum söz konusu ben 16+3 haftalık hamileyim sürekli su tüketimi yapıyorum Perşembe bende doktoruma danisacagim ilaç verirmi bilmiyorum ama enfeksiyon da en önemli şey şu tüketimi
Sinan35eda AysenurKck bendede var benimde 8+1 doktorum öyle bişi demedi sadece dikat et verdiğim ilacı kulan dedi korkma Allah’ın izniyle birşey olma ☺️
Pinaar- 35 haftlık hamileyim 4. Haftamdan beri idrar yolu enfeksiyonu var bende de o zaten genelde oluyormuş ve hala da var çok değil ama var endişelenmeyin yani hamilelikte normal dilor doktorlar. 😊