hulyaakgn34- Minis122 bu ikinci gebeliğim ilkinde de aynıydı yapısal sanırım sağlıklı olsunlarda hiç mühim değil 🌸
Minis122 hulyaakgn34- olabilir benim ilkdede buyuktu akrnim.bundada buyul olucak ic karniniz gevnistir dia vurmaz daha iyi catlaginiznyirtiuiniz olmaz
Ipek_2017 Yapıyla alakalı canım. İç karnın genişse 30 dan sonra ancak çıkıyor. Dar ise hemen belli olur 16 dan sonra. Eşim bana diyo sen beni kandırmak istesen 8 aya kadar anlamam 😀
irembasoglu37 IlknurNida 17den sonra hızla büyüdü şimdi 19+1 olduk bebişimiz kafasını aşağı döndürdüğünden karnımın altı çok sert