Merhabalar,
Size olumlu bir normal doğum hikayesi anlatmak isterdim ama maalesef zor bir süreçti. Ama çok şükür sağlıcakla bebeğimi kucakladım neredeyse bir buçuk ay oldu. Asıl yazmak istediğim ise normal doğum sonrasındaki yaşadığım durum. Kaç dikiş atıldı bilmiyorum ancak doğumdan iki hafta sonra 1 cm kadar yerin dikişleri açıldı. O kısıma 3 dikiş daha atıldı tekrardan. Dikiş ağrılarımdan hiç söz etmek bile istemiyorum. 2 hafta sonra ise tekrardan bi açıklık gördüm. Doktora gittiğimde bana tam açılmadığını iplerin gevşediğini çok dikkat etmem gerektiğini söyledi. madecassol krem ve balaban pomad kremlerini karıştırarak iplerin gevşeyen yerine sürmemi istedi, bir haftaya orasıda kapanır dedi. Ancak bugün kontrole gittiğimde bir gelişme olmadığını söyledi, gerçi bende aynadan kontrol ettiğimde görebiliyorum bir değişme yok. Benim yaşadığım sorunu yaşayan oldu mu ya da gören duyan bilen.. Psikolojim bozuldu üzerimden lohusalık psikolojisini atamıyorum çünkü iyi de hissetmiyorum bedenen. Oturamıyorum, ayakta fazla kalamıyorum. Bebeğime de iyi bakamıyorum haliyle. Bana yardımcı olun kızlar😞